28 Mart 2013 Perşembe

PARAVAN BLOG NE DEMEK YA?


Hediye çekilişlerine katıldığım bi blog çekiliş listesini yayınlamış ve sanırım bi 30 kişi falan vardı listede yada en fazla 50 olsun ve çekiliş amaçlı açılan paravan bloglar listeye dahil edilmemiştir diye bi açıklama yapmışlar. İnanamadım  ya ne demek nasıl tespit ettiniz paravan olduğunu nasıl böyle bi kanıya pat diye varabiliyosunuz. Ben blogda yeniyim bu sebeple hemen post yazamıyorum gerçekten beğendiğim yada yazmaya değer ürünleri yazmaya çalışıyorum. tabi sadece ürünleride değil bu tarz paylaşmak istediğim konularıda yazmayı düşünüyodum ama daha çok aktif değilim bu konuda. açıkcası acemi olduğum için çok acele etmek istemiyorum. anlamlı şeyler paylaşmak istiyorum post yazmış olmak için bişeyler paylaşamam. her neyse hiç hoş bir durum değil bence.o kadar çok yorum yazılmıştıki çekilişe o yorum sahiplerinin yarısından fazlasıda paravanmı yani!!! ben adil davrandıklarını düşünmüyorum.neyse herşeyde vardır bi hayır bu sebeple bi post yazmış oldum :) bu arada bu yayının post olup olmadığından bile emin değilim. sadece bi ürünü tanıtmak yada bilgi verme amaçlı olanlarmı post yoksa her yayınamı post deniyor bilmiyorum. öğrencez zamanla :)
DÜZELTME: arkadaşlar bahsettiğim siteye girip baktım sadece 21 kişi listeye girebilmiş hey maşallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder