29 Aralık 2013 Pazar

GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ-DIY

Yıllar önce hazırlandığım DGS sınavında daha hızlı soru çözebilmek için Hızlı Okuma Kursuna gitmiştim. Orda hocamız gözlerin çok hassas olduğunu, elimizi dahi değdirmememizi söylemişti. Ne zaman gözlerimdeki makyajı çıkarsam aklıma gelirdi hep. Tabi aklıma geldiği dönemlerde kendi yaptığım makyaj temizleme suyunu kullanmıyordum. Hangi marka olursa olsun kimyasal olduğunu düşünüyordum ve kendi temizleme ürünümü yapmam gerekiyor dedim; ordan burdan okudum biraz ne kullanabilirim diye. Sonuç olarak oratay çıkan kanı şu şekilde idi. Badem yağı ve zeytin yağı kirpikleri besler ve makyaj çıkarmada en başarılı ürünlerdir. Ayrıca Kanal D Doktorum'a gelen bir ciilt uzmanı göz altı morlukları için badem ve zeytin yağı ile masaj önermişti. Bende zeytin ve badem cepte ama sırf yağ sürmekte hiç hoş hissettirmez diye düşündüm. Yağı hafifletecek bir ürün eklemeliydim. Aklıma gelen gülsuyu oldu. Biliyosunuz gülsuyunun tonik etkisi var. Yani bu karışım gözünüzden makyajı kolaylıkla çıkarır, kirpikleriniz ve gözaltınızı besler, gülsuyu ile göz altlarınız sıklaşır. Öyle bi yazmışımki görende ürünü ben pazarlıyorum sanır. Bunlar sadece beklenen sonuçlar ama ben bayadır kullanıyorum öle mucizevi sonuç almadım. Fakat gözlerimi temizlerken ne bi yanma ne de bir endişe duyuyorum. Öneririm. Bugün tekrar aldım yağları ve gülsuyunu. gülsuyunun fıs fıs şeklinde olması çok hoşuma gitti. Daha sonrada kullanabilirim şişeyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder