9 Mayıs 2013 Perşembe

KAZANDIĞIM İLK HEDİYE

Evet blog çekilişleri sayesinde bende bir blogger oldum. Çok aktif bir blogger olmasamda blog yazmanın güzelliğini bu çekilişlerle tanıdım. Makyaj hakkında bir çok tüyoyu da yine bu bloglarda öğrendim. Konuyu dağıtmadan bu postun amacına geleyim. Kazandığım ilk çekiliş Sevda'nın Dünyası bloğunun Kamelya.com ile düzenlediği çekiliş. Pazartesi günü hediyem elime ulaştı. Aslında daha erken gelicekti ama ürün stokta kalmadığı için Sevda aynı fiyat aralığında olan ürünlerin linkini gönderdi istediğim ürünü seçmem için. Sevda'ya da çok teşekkür ederim ürünün elime ulaşması için sürekli benimle ve Kamelya.com ile iletişim halindeydi.

Ürünü Salı akşam ve dün akşam yani Çarşamba akşamı kullanabildim. Gerçekten ürünü beğendim. Fazla köpürmüyor ama temizlediğini hissedebiliyorum. Kullandıktan sonra nemlendirme ihtiyacı duydum. Ama benim yüzüm kuru olduğu için sanırım. Öyle keskin bir temizliği yok, yani temizlerken yüzü kupkuru yapmıyo. Kısacası ürünü beğendim. Tekrar Sevda'nın Dünyası ve Kamelya.coma çok teşekkür ederim. 

4 yorum: